Zwroty i wymiany

Zwroty

W Harney & Sons zadowolenie klienta jest naszym najwyższym priorytetem. Skontaktuj się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów. Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc pod numer +420 734 207 049 lub pisząc na adres hello@harneyteas.eu.

Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy lub uszkodzony przedmiot, natychmiast zadzwoń do nas lub napisz do nas, abyśmy mogli rozwiązać problem.

Akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty dostawy .

  • Jeśli Twój zwrot herbaty został otwarty, z przyjemnością przyznamy Ci kredyt sklepowy.
  • Prześlij nam e-mailem zdjęcia wad jakościowych wraz z numerem zamówienia, abyśmy mogli ustalić, czy wymagany jest zwrot (tj. uszkodzony lub wadliwy itp.)
  • Jeśli zwracasz artykuł nieżywnościowy, musi on być nieużywany i oryginalnie zapakowany, aby kwalifikował się do zwrotu pieniędzy. * Obowiązują pewne wyjątki dotyczące jakości
  • Jeśli otrzymałeś przedmiot w prezencie, z przyjemnością przyznamy Ci kredyt sklepowy do wykorzystania przy przyszłym zamówieniu.
  • Aby przyspieszyć proces zwrotu, dołącz kopię listu przewozowego z notatką wyjaśniającą, dlaczego został zwrócony i czy chcesz otrzymać wymianę lub kredyt.

Nasz fizyczny adres zwrotów to:

Wyśmienite herbaty Harney & Sons

Wolkerowej 465

Vítkov, 749 01

Republika Czeska

Do paczki należy dołączyć kopię listu przewozowego, potwierdzenie zamówienia lub notatkę zawierającą imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia i powód zwrotu.

Paczki niedoręczalne

Jeżeli Twoja przesyłka wróci do naszej firmy z powodu błędnego wpisania adresu lub nieodebrania paczki, chętnie ją ponownie wyślemy. Za ponowną wysyłkę zostanie naliczona opłata określona w naszych stawkach za wysyłkę.

Jeżeli odbiorca odmówi przyjęcia paczki, od kwoty zwrotu zostanie odliczona opłata za uzupełnienie zapasów w wysokości 6,00 euro.

Zwroty hurtowe
Jeśli jesteś klientem hurtowym, zadzwoń pod numer +420 774 407 001, aby uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące zwrotów.